snart smäller det

Hejsan! Nu är allt packat förutom handbagaget men det fixar jag på några sekunder så ingen fara med det. Jag är verkligen jätte nervös, jag känner på mig att något kommer att hända.
Jusst nu kollar jag på dödligtvapen 3 och målar mina tå och fingernaglar röda, summer red. Jag får faktist lov och säga att det blir riktigt tjusigt. Det här blir förmodligen sista inlägget för mig, eller jag skriver ju igen när jag kommer hem, men jag tror inte att jag har någon lust att sätta mig framför en data i turkiet om det är bra väder, så jag säger hejdå så länge. Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: ISABELLA

ha det så skönt sötnos! jag är så avundsjuk! Vilken tur att du inte spelade match idag, då klarade du ju dig från ytterligare en massa otur :) pusssssssar

2008-07-11 @ 23:47:54
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0