monday

Hejsan gullefjun. Idag ska jag köpa en ny mobil, tjuhu! Det ska bli väldigt kul, men jag har absolut inga önskemål på hur mobilen ska se ut, men jag är säker på att det blir en sony, hatar alla andras menyer. nu har jag levt med en LG som är sådär, det negativa är att den bara har ett tema och jag gillar förändringar. Jag ska möta mamma i skärholmen, sen blir det också en minimal shopping speciellt på monki och H&M.

imorgon blir det resa för mig igen, då ska jag till gotland igen men den här gången med familjen, inte lika kul but anyway, sen har vi en himmla otur, på onsdag eller torsdag kommer inte ihåg, men aja då ska det vara 27 grader här i stockholm enligt vädret, härligt eller vad, men såklart är jag inte hemma! min vanliga tur. haha.
nu ska jag göra i ordning mig, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0