lovely

Hej, dagen har varit skit kul. Det var jätte roligt att få träffa världens sötaste isabella efter en lång tid, vi tok sprang in och ut i affärer och med min vanliga tur hittade jag inga skor som jag föll för men jag hittade ett linne ifrån Monki för en femtio lapp, billigt bra & snyggt. Isabella hittade däremot ett par snygga svarta ballerina skor med en rosett på super fina! efter många funynd från isabellas sida gick vi till gyllende fågeln och åt lunch, lyxigt ;) Där satt vi ett tag och pratade och pratade, efter det kollade vi runt lite mer sen sa vi stopp och tog pendeltåget hem.
När jag kom hem käkade jag middag och gjorde ett fot bad. Nu ska jag kila <33

Kommentarer
Postat av: ISABELLA

GYLLENE FÅGELN (?) HAHAHAHA! en väldigt mysig dag fialicious, thank you <3<3<3

2008-07-10 @ 10:28:20
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/
Postat av: Fia

Hahaha! :) Det var det verkligen, tack detsamma! :)pusspuss

2008-07-10 @ 20:48:22
URL: http://holafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0