allt möjligt

Nu har jag packatt upp de sista grejorna från resan och städat mitt rum. Nu väntar jag på Jojjo som ska komma hit. har inte träffat tjejen på två veckor, saknar henne så det ska bli väldigt kul och trevligt. Sen senare på kvällen ska vi träna med damerna det blir min första fotbolls träning sen jag bröt handleden, det ska bli jätte roligt!

Och självklart ska jag lägga upp bilder från turkiet resan, samt lägga upp det jag köpt som inte alls var mycket, jag tror det blev tre saker, och ända anledningen till det var att jag inte vill köpa när de står och skriker rea, äkta skinn, kom och köp, titta bara och massa andra saker i mitt öra, motbjudande ;) haha.

och alla ni som känner mig IRL jag har ingen mobil, ska snart skaffa ny snart, så det går inte att få tag på mig via mobilen.

Nu ska jag kila, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sabrin

Kom hem från turkiet igår och jag känner exakt som du. Hade inte försäljarna vart så JOBBIGA hade jag köpt hem en hel ny resväska full med saker :P

2008-07-27 @ 23:35:46
URL: http://sabbesabbe.blogg.se/
Postat av: fia

vilken tur att jag inte är den ända :)

2008-08-11 @ 21:12:20
URL: http://holafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0